• Gelas1

    Usch blir så avtänd!!!

    Hej! Jag undrar verkligen om hur resten av kvinnor i Sverige känner omkring alla dessa analfixerade män?? 
    Hade min man velat att jag stoppat in ett finger i han, så hade jag haft mina misstankar vad hans läggning är? Känns sjukt omanligt och gay. Framför allt VIDRIGT.. Det är ju avföring?!? ÄNNU värre män som vill bli slickade i baken? Vill en man stoppa upp något i bakhålet eller få något uppstoppat i bakhålet, så måste han ju ha homosexuella tendenser??? 
    Finns det ens hetero sexuella manliga män kvar längre? Usch blir så avtänd...
  • Svar på tråden Usch blir så avtänd!!!
  • Anonym (M)
    Skyline86 skrev 2024-05-01 18:58:45 följande:
    Varför man skulle vilja måla upp det som en våldtäkt. 

    ?
    Vilket då? Att penetrera någons anal utan samtycke?
  • Skyline86
    Anonym (M) skrev 2024-05-01 21:50:57 följande:
    Vilket då? Att penetrera någons anal utan samtycke?
    Nej, hur sex som sker i samförstånd går över till att bli våltäkt för att någon säger nej?

    Eller varför du och en till försöker få det till att låta tänkvärt ens?
  • Anonym (Suck)
    Skyline86 skrev 2024-05-01 22:05:04 följande:
    Nej, hur sex som sker i samförstånd går över till att bli våltäkt för att någon säger nej?

    Eller varför du och en till försöker få det till att låta tänkvärt ens?
    Du har missat det där med #metoo och samtyckeslagen du...... Det är nämligen själva definitionen av våldtäkt, att någon sagt nej men ändå blir utsatt för sexuella handlingar.
  • Skyline86
    Anonym (Suck) skrev 2024-05-01 22:07:56 följande:
    Du har missat det där med #metoo och samtyckeslagen du...... Det är nämligen själva definitionen av våldtäkt, att någon sagt nej men ändå blir utsatt för sexuella handlingar.
    Fast det blev han ju inte. Det är inget mer än du och en annans användares efterhandskonstruktioner det..?

    Tycker ni det är ett bra skämt?
  • Anonym (Suck)
    Skyline86 skrev 2024-05-01 22:12:00 följande:
    Fast det blev han ju inte. Det är inget mer än du och en annans användares efterhandskonstruktioner det..?

    Tycker ni det är ett bra skämt?
    Vadå mitt?? Jag förklarar för dig hur samtyckeslagen fungerar eftersom du inte tycks fatta att nej betyder nej, det är knappast nåt jävla skämt!
  • Anonym (M)
    Skyline86 skrev 2024-05-01 22:05:04 följande:
    Nej, hur sex som sker i samförstånd går över till att bli våltäkt för att någon säger nej?

    Eller varför du och en till försöker få det till att låta tänkvärt ens?
    Det är inte i samförstånd om någon säger nej till det.
  • Meddelande borttaget
  • Skyline86

    Här är alltså inlägget ni diskuterar om en våldtäkt..

    Roligt ämne..


    Anonym (?) skrev 2024-04-29 22:29:18 följande:

    Låg med en tillfällig date när hon började fingra i ballongknuten vid avsugning. 
    Har nog knappast slaknat så fort varken innan eller efter ....
    Vill hon bli knullad i röven - ok men min röv är helt klart enkelriktad


  • Skyline86
    Anonym (M) skrev 2024-05-01 22:21:19 följande:
    Det är inte i samförstånd om någon säger nej till det.
    Det där blir ingen våldtäkt oavsett hur många av er som försöker få det till det..
  • Anonym (Suck)
    Skyline86 skrev 2024-05-01 22:21:43 följande:
    Vad fan har det här med mig o göra? Ni diskuterar vad som hände med en helt annan användare och har börjat kalla det för våldtäkt...?

    Precis, det är inget jävla skämt sånt därn't... Så håll KÄFT!
    Det var ju du som undrade hur det kunde bli våldtäkt om man säger nej.
    Skyline86 skrev 2024-05-01 22:05:04 följande:
    Nej, hur sex som sker i samförstånd går över till att bli våltäkt för att någon säger nej?

    Eller varför du och en till försöker få det till att låta tänkvärt ens?
    Och för att tillägga, NEJ jag diskuterade inte den där ballongknuten, men det känns ju väldigt aktuellt att förklara att nej betyder nej, så du fattar om du hamnar i den sitsen någon gång.


  • Meddelande borttaget
  • Anonym (?)
    Skyline86 skrev 2024-05-01 22:30:39 följande:
    Det är det du citerade.. så det är en hel kedja där du försöker få till att bli våldtäkt..

    Lägg NER..
    Men jösses då.. släpp sargen...
  • Anonym (Sötis)

    Gött att leka med analen och det gäller både kvinnor och män. Man får vara öppen för att testa.

  • Anonym
    Anonym (Sötis) skrev 2024-05-02 05:11:44 följande:

    Gött att leka med analen och det gäller både kvinnor och män. Man får vara öppen för att testa.


    Inte en chans i helvetet.
  • Anonym (Äckligt)

    Jag är man och tycker det är synd att så alltfler tjejer går med på analsex. 

    Jag respekterar att en och en annan tycker det är skönt, men personligen tycker det är äckligt och jag skulle aldrig kunna vara ihop med en tjej som inte är oskuld i röven.

    Analen är till för att skita, ingenting annat. Gäller både män och kvinnor.

  • Anonym (Suck)
    Skyline86 skrev 2024-05-01 22:30:39 följande:
    Det är det du citerade.. så det är en hel kedja där du försöker få till att bli våldtäkt..

    Lägg NER..
    Nej, jag citerade ETT inlägg, inte en hel kedja. Hoppas du lär dig om samtyckeslagen framöver i vilket fall!
  • Skyline86
    Anonym (Suck) skrev 2024-05-02 09:10:15 följande:
    Nej, jag citerade ETT inlägg, inte en hel kedja. Hoppas du lär dig om samtyckeslagen framöver i vilket fall!
    Är nog inte jag som har problem med det, när det är ni som sitter och funderar på vilka måttstockar man kan ändra.
  • Anonym (Greve von Boegroeff)
    Gelas1 skrev 2024-04-29 20:38:13 följande:
    Finns det ens hetero sexuella manliga män kvar längre? Usch blir så avtänd...
    Nej FlörtTungan ute
  • Anonym (Suck)
    Skyline86 skrev 2024-05-02 09:26:19 följande:
    Är nog inte jag som har problem med det, när det är ni som sitter och funderar på vilka måttstockar man kan ändra.
    Jag tycker att samtyckeslagen är en förbaskat bra måttstock. Synd om andra inte håller med! Nej betyder nej. Blir man då fortsatt utsatt så är det ett övergrepp och ett lagbrott.
  • Anonym (Mannen)
    Gelas1 skrev 2024-04-29 20:38:13 följande:
    Usch blir så avtänd!!!
    Hej! Jag undrar verkligen om hur resten av kvinnor i Sverige känner omkring alla dessa analfixerade män?? 
    Hade min man velat att jag stoppat in ett finger i han, så hade jag haft mina misstankar vad hans läggning är? Känns sjukt omanligt och gay. Framför allt VIDRIGT.. Det är ju avföring?!? ÄNNU värre män som vill bli slickade i baken? Vill en man stoppa upp något i bakhålet eller få något uppstoppat i bakhålet, så måste han ju ha homosexuella tendenser??? 
    Finns det ens hetero sexuella manliga män kvar längre? Usch blir så avtänd...
    Det är helt ok att du känner avsky för alla former av analsex. Det är dina preferenser och dina val. Däremot är det mer problematiskt att du kopplar samman olika sexuella läggningar med olika handlingar. Att sätta likamed tecken mellan analsex och homosexualitet är lika absurt att säga att alla som känner njutning av att få bröstvårtorna stimulerande är pedofiler efter som de är till för att ge bebisar mat.
    Så länge det finns samtycke och risken för fysika och psykologiska men är liten så finns det inga rätt eller fel i vad man tycker om eller njuter av. Det finns många gråzoner och det är då det blir probmatiskt för dem med begränsad kapacitet att hantera komplexa spörsmål.
Svar på tråden Usch blir så avtänd!!!