Inlägg från: Anonym (Suck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Suck)

    Usch blir så avtänd!!!

    Ja fy så äckligt att vilja bli sexuellt stimulerad på en så otroligt skön punkt! Lika äckligt som klitoris och g-punkten! Där kommer ju både kiss och mens ju?!?

    Tycker synd om din man som lever med någon som är så trångsynt.

    /Kvinna (innan könstjafset börjar)

  • Anonym (Suck)
    Gelas1 skrev 2024-04-29 20:48:18 följande:
    Båda är homo varning?
    Inte ett dugg. Du verkar ha rätt dålig koll på vad homosexualitet innebär....

    Å andra sidan, om du gillar att din kille slickar dig så måste du ju fatta att du själv är lesbisk!
  • Anonym (Suck)
    Gelas1 skrev 2024-04-29 20:55:57 följande:
    Fast det är inte samma sak.. kan ge min man oralt men hade aldrig bett han skicka mig i röven eller när jag har mens?? nej usch väldigt homo varning
    Jag sa inte att han ska slicka i röven eller när du har mens, det är väl lika äckligt ändå.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (peter) skrev 2024-04-29 21:07:23 följande:

    Håller med TS. Kvinnor har ju ett utmärkt hål som kan användas till sex, finns ingen anledning att ta skithålet istället. Sen det där med att slicka och hålla på, det lämnar jag till djuren.


    Och det finns ingen anledning till oralsex heller, eller hur?
  • Anonym (Suck)
    Anonym (peter) skrev 2024-04-29 21:17:59 följande:
    Inte i rövhålet åtminstone.
    Ingenstans. Sånt håller ju bara djur på med, eller hur? Jag menar, det finns ju ett kvinnohål för sex och då ska man väl hålla sig till det. Finns ingen biologisk grund för oralsex. Eller varför skulle man inte njuta av analstimulans, hur tänkte du då? 
  • Anonym (Suck)
    Gelas1 skrev 2024-04-29 21:35:25 följande:
    Öh jooo för att där finns stimulans och inte bajs.. röv punkten är en myt för smygisar..
    Nää det finns ingen stimulans i munnen. Inte på mig åtminstone men du kanske har en g-punkt eller två där i svalget....?

    Prostatan är inte en myt. Faktum är att det är en av de vanligaste orsakerna till cancer hos män. Som tur är pratas det om screeningprojekt för män så det är ju bra :) Det är inte heller någon myt att män njuter då den stimuleras.
  • Anonym (Suck)
    Anonym skrev 2024-04-29 21:35:18 följande:

    Jag är inte säker på att det är själva bajset som homogäjjsare gillar, som vissa här verkar ha tolkat det. Jag tror det är killarna.


    Man skulle ju lätt kunna tro det haha ;) 
  • Anonym (Suck)
    Gelas1 skrev 2024-04-29 21:43:39 följande:
    Finns stimulans på könsorganet?? Vadå munnen? Vad  babblar du om? Hahahaha.. 

    Exakt.. CANCER inte njutning, väldigt avtändande.. Men om du vill intala dig själv att du är fullt hetero så gör det. Haha.
    Inte lätt för dig... Oralsex pratar vi om.

    Jo, stimulans av prostatan ger njutning. Varför tror du inte på detta?

    Och ja jag är fullt hetero och har inga problem att stimulera min kille analt med finger eller vibrator.
  • Anonym (Suck)
    Gelas1 skrev 2024-04-30 21:13:00 följande:
    I det hålet som är till för att ha sex i???
    Läs igen vad personen skrev... Så om en kvinna vill bli penetrerad vaginalt betyder det att hon har homosexuella tendenser. För det var så du svarade! Då är du alltså bisexuell med det resonemanget Skål
  • Anonym (Suck)
    Skyline86 skrev 2024-05-01 22:05:04 följande:
    Nej, hur sex som sker i samförstånd går över till att bli våltäkt för att någon säger nej?

    Eller varför du och en till försöker få det till att låta tänkvärt ens?
    Du har missat det där med #metoo och samtyckeslagen du...... Det är nämligen själva definitionen av våldtäkt, att någon sagt nej men ändå blir utsatt för sexuella handlingar.
  • Anonym (Suck)
    Skyline86 skrev 2024-05-01 22:12:00 följande:
    Fast det blev han ju inte. Det är inget mer än du och en annans användares efterhandskonstruktioner det..?

    Tycker ni det är ett bra skämt?
    Vadå mitt?? Jag förklarar för dig hur samtyckeslagen fungerar eftersom du inte tycks fatta att nej betyder nej, det är knappast nåt jävla skämt!
  • Anonym (Suck)
    Skyline86 skrev 2024-05-01 22:21:43 följande:
    Vad fan har det här med mig o göra? Ni diskuterar vad som hände med en helt annan användare och har börjat kalla det för våldtäkt...?

    Precis, det är inget jävla skämt sånt därn't... Så håll KÄFT!
    Det var ju du som undrade hur det kunde bli våldtäkt om man säger nej.
    Skyline86 skrev 2024-05-01 22:05:04 följande:
    Nej, hur sex som sker i samförstånd går över till att bli våltäkt för att någon säger nej?

    Eller varför du och en till försöker få det till att låta tänkvärt ens?
    Och för att tillägga, NEJ jag diskuterade inte den där ballongknuten, men det känns ju väldigt aktuellt att förklara att nej betyder nej, så du fattar om du hamnar i den sitsen någon gång.


  • Anonym (Suck)
    Skyline86 skrev 2024-05-01 22:30:39 följande:
    Det är det du citerade.. så det är en hel kedja där du försöker få till att bli våldtäkt..

    Lägg NER..
    Nej, jag citerade ETT inlägg, inte en hel kedja. Hoppas du lär dig om samtyckeslagen framöver i vilket fall!
  • Anonym (Suck)
    Skyline86 skrev 2024-05-02 09:26:19 följande:
    Är nog inte jag som har problem med det, när det är ni som sitter och funderar på vilka måttstockar man kan ändra.
    Jag tycker att samtyckeslagen är en förbaskat bra måttstock. Synd om andra inte håller med! Nej betyder nej. Blir man då fortsatt utsatt så är det ett övergrepp och ett lagbrott.
Svar på tråden Usch blir så avtänd!!!