• Anonym (Nyfiken)

    Lack och läder

    Hej,

    Jag är en man runt 50 som tycker det är mycket snyggt och sexigt med kvinnor som klär sig i t ex lackbyxor, skinnkläder och stövlar (gärna lårhöga).
    Jag hade gärna sett fler kvinnor klä sig i detta.

    Jag är lite nyfiken på frågorna nedan. Kanske skulle postat i annan kategori men lägger den här då ordet sexig väger tungt för mig.

    Hur ser ni kvinnor på klädval som dessa?
    Vad anser ni kvinnor som inte använder denna typ av kläder om detta?
    Finns ni kvinnor som skulle vilja klä er lite mer vågat men inte riktigt ?vågar??

  • Svar på tråden Lack och läder
  • PunkPyret
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-23 01:48:42 följande:
    Jag kan inte förklara mig mer tydligt heller så. Personer är inte per automatik homofober eller religiösa bara för att de inte vill se ett familjelivsforum förvandlas till en ren porrsajt där folk skriver ner grova sexnoveller om sina egna fetischer, samtidigt som de sitter och onanerar till folks svar.

    Till alla inceltroll härinne - var anständiga nog att ge oss kvinnor härinne en fristad från er egen sexfixering. Vänd er nån annanstans. Det finns typ tusen olika sexsajter online. Familjeliv är INTE en av dem. 
    Du har ingen som helst rätt att tala för ¨oss kvinnor härinne¨! Du får som alla andra nöja dig med att tala för dig själv och ingen annan. (Fast du är rätt komisk med alla dina olika nicks i olika trådar. Skrattande)

    Denna delen av familjeliv.se heter sex och samlevnad. Om du inte vill läsa när folk skriver om sex så är ju det enklaste att inte läsa i denna tråden. Elementärt, faktiskt!
    Själv har jag t ex noll intresse för fotboll, alltså håller jag inte på och skriver på olika fotbollssajter om hur andefattigt det är att titta på fotboll....
  • Anonym (Tröttsamma män)
    PunkPyret skrev 2024-05-11 22:56:06 följande:
    Du har ingen som helst rätt att tala för ¨oss kvinnor härinne¨! Du får som alla andra nöja dig med att tala för dig själv och ingen annan. (Fast du är rätt komisk med alla dina olika nicks i olika trådar. Skrattande)

    Denna delen av familjeliv.se heter sex och samlevnad. Om du inte vill läsa när folk skriver om sex så är ju det enklaste att inte läsa i denna tråden. Elementärt, faktiskt!
    Själv har jag t ex noll intresse för fotboll, alltså håller jag inte på och skriver på olika fotbollssajter om hur andefattigt det är att titta på fotboll....
    Jag talar för alla normala kvinnor som inte har sexuella störningar jo. Och för kvinnor som faktiskt är kvinnor och inte män som gömmer sig bakom kvinnliga nick.

    Och igen - sex och samlevnad på detta forum inbegriper inte sexnoveller eller sexchattande utan är menat att diskuteras neutralt. 
  • Bacchanalia

    Smala tjejer som har på sig latex; helst en catsuit är helt oslagbart. 


    Men även glansiga strumpbyxor & silkesblus till en kontorslook är en riktig höjdare. 

  • Lazzi
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-05-12 00:52:21 följande:
    Jag talar för alla normala kvinnor som inte har sexuella störningar jo. Och för kvinnor som faktiskt är kvinnor och inte män som gömmer sig bakom kvinnliga nick.

    Och igen - sex och samlevnad på detta forum inbegriper inte sexnoveller eller sexchattande utan är menat att diskuteras neutralt. 
    Lite lustig du med hemligt nick inte vågar stå för ditt 
    O de lilla jag har läst här inne så i te tror jag de är många som ligger o onanera till de 
    O sexchatta har jag inte sett heller 
  • MrBundy
    Bacchanalia skrev 2024-05-14 10:50:23 följande:

    Smala tjejer som har på sig latex; helst en catsuit är helt oslagbart. 


    Men även glansiga strumpbyxor & silkesblus till en kontorslook är en riktig höjdare. 


    Kanske inte just catsuit, men det övriga håller jag med om! Har en sambo som ofta har lackleggings, skinnbyxor, skinnkjol. Ibland i kombination med glansig lite tajt blus? hon märker själv att hon får mkt uppskattande blickar och leenden
  • Anonym (Tröttsamma män)
    Lazzi skrev 2024-05-14 18:27:49 följande:
    Lite lustig du med hemligt nick inte vågar stå för ditt 
    O de lilla jag har läst här inne så i te tror jag de är många som ligger o onanera till de 
    O sexchatta har jag inte sett heller 
    Hemligt nick är jag tvungen att ha i trådar som denna eftersom det finns många pervoincels på forumet som annars spammar kvinnors inboxar med diverse snusk och oanständiga förslag. Jag slipper sånt då ni inte kan nå mig på detta namn, pilutta er.

    Då tror vi olika. 
  • Lazzi
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-05-17 23:28:57 följande:
    Hemligt nick är jag tvungen att ha i trådar som denna eftersom det finns många pervoincels på forumet som annars spammar kvinnors inboxar med diverse snusk och oanständiga förslag. Jag slipper sånt då ni inte kan nå mig på detta namn, pilutta er.

    Då tror vi olika. 
    Du lät lite snäll nu 😉 
  • Cathariiina

    Jag gillar inget sådant, och jag skulle dessutom aldrig ge mig in med någon man som skulle kräva att jag skulle ha vissa kläder för hans sexuella fetisch' skull. Jag gillar inte människor som håller på med fetischer och kinky stuff - eller i alla fall vill jag inte ha en sådan man, och i den mån andra människor jag känner håller på med sådant så vill jag inte att de pratar om det med mig.

  • Lazzi
    Cathariiina skrev 2024-05-18 08:16:32 följande:

    Jag gillar inget sådant, och jag skulle dessutom aldrig ge mig in med någon man som skulle kräva att jag skulle ha vissa kläder för hans sexuella fetisch' skull. Jag gillar inte människor som håller på med fetischer och kinky stuff - eller i alla fall vill jag inte ha en sådan man, och i den mån andra människor jag känner håller på med sådant så vill jag inte att de pratar om det med mig.


    Vad är fetisch för dig och kinky stuff 
    Min särbo vill jag ska ha lite andra kläder tajta jeans skorta 
    O de får man ställa upp på 
  • Skyline86
    Cathariiina skrev 2024-05-18 08:16:32 följande:

    Jag gillar inget sådant, och jag skulle dessutom aldrig ge mig in med någon man som skulle kräva att jag skulle ha vissa kläder för hans sexuella fetisch' skull. Jag gillar inte människor som håller på med fetischer och kinky stuff - eller i alla fall vill jag inte ha en sådan man, och i den mån andra människor jag känner håller på med sådant så vill jag inte att de pratar om det med mig.


    De flesta människor har fetischer av något slag. Att ställa sig emot det blir nog rätt fort jäkligt konstigt.
  • Anonym (Tröttsamma män)
    Skyline86 skrev 2024-05-19 10:27:48 följande:
    De flesta människor har fetischer av något slag. Att ställa sig emot det blir nog rätt fort jäkligt konstigt.
    Nej, det har dom inte. Fetischer står nämligen för ett avvikande sexuellt beteende eller preferenser, d.v.s., något som majoriteten av befolkningen inte ägnar sig åt.
  • Anonym (Nej)
    Skyline86 skrev 2024-05-19 10:27:48 följande:
    De flesta människor har fetischer av något slag. Att ställa sig emot det blir nog rätt fort jäkligt konstigt.
    Tror inte att alla har det.
Svar på tråden Lack och läder