• Anonym (Nyfiken)

    Lack och läder

    Hej,

    Jag är en man runt 50 som tycker det är mycket snyggt och sexigt med kvinnor som klär sig i t ex lackbyxor, skinnkläder och stövlar (gärna lårhöga).
    Jag hade gärna sett fler kvinnor klä sig i detta.

    Jag är lite nyfiken på frågorna nedan. Kanske skulle postat i annan kategori men lägger den här då ordet sexig väger tungt för mig.

    Hur ser ni kvinnor på klädval som dessa?
    Vad anser ni kvinnor som inte använder denna typ av kläder om detta?
    Finns ni kvinnor som skulle vilja klä er lite mer vågat men inte riktigt ?vågar??

  • Svar på tråden Lack och läder
  • Anonym (Lackis)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-20 00:04:59 följande:
    Samma töntiga argument från folk med perversa böjelser. Alla som inte delar er störning = frikyrkliga.

    Snarare synd om dig och din inskränkta sort som fixerar vid sjuka fetischer. Saök hjälp.
    Jag tycker uppriktigt synd om dig sagt. Samtidigt är jag riktigt nyfiken på ditt sexliv. Skulle du inte kunna beskriva mer konkret hur din sunda syn på sex tar sig uttryck rent praktiskt alltså?
  • MrBundy
    Anonym (Lackis) skrev 2024-04-21 11:05:29 följande:
    Jag tycker uppriktigt synd om dig sagt. Samtidigt är jag riktigt nyfiken på ditt sexliv. Skulle du inte kunna beskriva mer konkret hur din sunda syn på sex tar sig uttryck rent praktiskt alltså?
    ?Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.?

    ?Tröttsamma män? får tydligen ut något av att förstöra en intresant och spännande tråd med sina åsikter. 
  • Anonym (Tröttsamma män)
    MrBundy skrev 2024-04-21 15:40:34 följande:
    ?Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.?

    ?Tröttsamma män? får tydligen ut något av att förstöra en intresant och spännande tråd med sina åsikter. 
    Fast de enda korkade här är ju du och alla andra med störda böjelser som ni tvångsmässigt ska pådyvla andra. Argumentera aldrig mot er själva.
  • Anonym (Tröttsamma män)
    Anonym (Lackis) skrev 2024-04-21 11:05:29 följande:
    Jag tycker uppriktigt synd om dig sagt. Samtidigt är jag riktigt nyfiken på ditt sexliv. Skulle du inte kunna beskriva mer konkret hur din sunda syn på sex tar sig uttryck rent praktiskt alltså?
    Finns inget att tycka synd om eftersom jag inte är någon sorglig incelautist med störda perversioner som jag tvångsmässigt ska äckla andra människor med.
  • Anonym (Lackis)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-21 23:56:42 följande:
    Finns inget att tycka synd om eftersom jag inte är någon sorglig incelautist med störda perversioner som jag tvångsmässigt ska äckla andra människor med.
    Är nu helt säker på att du är oskuld. Sunt och frisk, slipper man både könssjukdomar och barn!
  • Anonym (Tröttsamma män)
    Anonym (Lackis) skrev 2024-04-22 04:28:50 följande:
    Är nu helt säker på att du är oskuld. Sunt och frisk, slipper man både könssjukdomar och barn!
    Din egen inceldom som du projicerar på andra. Så genomskinligt och uppenbart.
  • Anonym (Tröttsamma män)
    Lazzi skrev 2024-04-22 18:40:49 följande:

    Är du emot hbtqi med för dom har ju dragningar till olika kläder 


    Varför skulle jag vara emot HBTQ? Deras läggning är inget som påverkar mig. Homosexualitet är heller ingen störning som kommer av trauman utan något medfött, olikt knäppa fetischer.

    Sen så är det knappast majoriteten av dem heller som tänder på perversioner. De flesta är normala och har inget behov av att vädra en massa sjuka böjelser. 
  • pojke23
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-23 00:58:14 följande:
    ????? ????? ?? LGBTQ? ???????? ?? ???? ???. ??? ?? ??????? ??????? ???? ???????? ???? ?? ??????? ?? ?? ??? ????? ??? ??? ??????? ???????.

    ??? ?? ??? ???????? ?????? ?? ?? ?????? ??????????? ?????. ???? ????? ??????? ??? ??????? ??????? ?? ?????? ?? ?????? ???????. 
    Hej 👋 
  • Anonym (Tröttsamma män)
    pojke23 skrev 2024-04-23 01:03:50 följande:
    Hej 👋 
    Folk med fetischer har själva en massa fördomar, det märks tydligt. Är man inte med på ex. swingande sexpartyn, bär opraktisk lack och läderklädsel, gillar att bli bajsad på eller att nån fixerar vid ens svettiga fötter - ja, då är man plötsligt "kristen" eller homofob Drömmer 

    Bara massa projiceringar hela tiden. 
Svar på tråden Lack och läder