• Anonym (martin)

    Är det rättvist att kvinnor blir oattraktiva med åldern?

    Här på familjeliv sitter kvinnor och hånar män som är sexlösa. Jag kan inte låta bli att tänka att hoppas det slår tillbaka mot er någon gång i framtiden och att ni får äta upp era ord. Tänk när ni är 50 och er man lämnar er för en yngre tjej. Då har ni inte så mycket kapital att håna män längre.

    Ser ni kvinnor fram emot att åldras och tappa er attraktion?

  • Svar på tråden Är det rättvist att kvinnor blir oattraktiva med åldern?
  • Anonym (martin)
    Anonym (Haha) skrev 2024-04-27 23:12:59 följande:
    Bryr mig inte ett dugg om skådisar, verkligheten är det jag ser. Har många kompisar som ser ungefär samma ut idag vid 50 som dom gjorde vid 40. Såg en gammal högstadiekille häromdagen som jag först inte kände igen som den lönnfete lille gubbe han blivit. Förlust av hår verkar inte kul för män.
    Sanningen är att även tunnhåriga feta män får ligga om de har haft barn och fru innan, feta kvinnor med barn not so much. Kvinnor bryr sig inte om utseende lika mycket som status.
  • Anonym (martin)
    Anonym (J) skrev 2024-04-27 23:16:41 följande:
    Varför har du bara inte sex med andra män? Problemet löst. 
    Detta är ett typiskt hån för er som undrar.
  • Anonym (martin)
    Anonym (Isa) skrev 2024-04-27 23:30:11 följande:
    På vilket sätt hånar jag sexlösa män? 
    Sen om jag är otrogen eller inte har inte med saken att göra annat än att du verkar tro att ingen man skulle vilja ha en kvinna bara för att hon har blivit äldre..Och där tror du ju helt fel. Även om inte just du tänder på äldre kvinnor så finns det massor med män som gör det..

    Det var du själv som drog upp sexlösa män i samband med äldre kvinnor..och jag svarade bara om vad som var skillnaden mellan oss äldre oattraktiva kvinnor och sexlösa män..Vi behöver inte leva i ofrivilligt celibat..

    Vi äldre oattraktiva kvinnor är det många män som är intresserade av..Speciellt mycket yngre män har varit och är intresserade av oss/mig..

    Kanske jag inte är så jätte oattraktiv i deras ögon trots att jag är en gammal kärring.😄.
    Yngre män som vill vara swingers med dig och din man räknas inte.

    Jag pratar om möjligheten att hitta en normal respektabel man för ett monogamt förhållande.
  • Anonym
    Anonym (martin) skrev 2024-04-27 23:30:56 följande:
    Sanningen är att även tunnhåriga feta män får ligga om de har haft barn och fru innan, feta kvinnor med barn not so much.
    Du har ju just startat en tråd om motsatsen.
  • Anonym
    Anonym (martin) skrev 2024-04-27 23:32:47 följande:
    Detta är ett typiskt hån för er som undrar.
    Frågan är ju väldigt motiverad. Varför tar inte t ex du, Kaffedraken och Dvärgen bara och bögar loss, helt enkelt?
  • Anonym (Lol)
    Anonym (martin) skrev 2024-04-27 23:30:56 följande:
    Sanningen är att även tunnhåriga feta män får ligga om de har haft barn och fru innan, feta kvinnor med barn not so much. Kvinnor bryr sig inte om utseende lika mycket som status.
    Haha, vilket skämt!
    Jag är medelålders, överviktig (+15kg) och har barn och jag kan ligga varje vecka om jag hade velat det. Utbudet på tinder och andra sidor är stort om man söker sex och det finns många män som inte vill ha yngre kvinnor.
  • Anonym (martin)
    Anonym (Lol) skrev 2024-04-27 23:43:58 följande:
    Haha, vilket skämt!
    Jag är medelålders, överviktig (+15kg) och har barn och jag kan ligga varje vecka om jag hade velat det. Utbudet på tinder och andra sidor är stort om man söker sex och det finns många män som inte vill ha yngre kvinnor.
    Det spelar ingen roll för det är män som inte attraherar dig och du vill inte ens ligga med dem.
  • Anonym (Ida)

    Jag är en kvinna i 40 års åldern. Ser absolut inte fram emot att åldras! Då tappar man sin makt som vacker kvinna som kan få som man vill. Tyvärr är det så. Ingen bryr sig om en tant. Barnen flyttar ut, vad ska jag göra?! Bitter, ja lite.

  • Anonym (Haha)
    Anonym (martin) skrev 2024-04-27 23:30:56 följande:
    Sanningen är att även tunnhåriga feta män får ligga om de har haft barn och fru innan, feta kvinnor med barn not so much. Kvinnor bryr sig inte om utseende lika mycket som status.
    Får ligga? Kan säga att man ju har extremt mkt mer krav än så. Tur att man har både en fit kropp och status, noll problem med att ha snygga smarta partners ;)
Svar på tråden Är det rättvist att kvinnor blir oattraktiva med åldern?