• Anonym (Hulken)

    Ragga på upptagna

    HjärtaHjärtaHjärtaGo kväll 

    Ung grabb på 23 här Skrattande
    Inte för att skryta så får jag typ de jag kollar på, bra kropp ser bra ut och 188 lång.

    Men har på senaste tiden börjat ragga på upptagna tjejer har saknat att jagat å få nej. Har knappt fått motstånd innan inte många nej i livet.

    men tro inte att jag har legat med 1000tals nu Oskyldig är väl upp mot 60
    Har haft två länge förhållande sedan 17 års ålder. Varit singel i 1,5 år och tycker om mitt liv nu stadigt letar jag sen.

    Nu all kredd till er som har förhållande 
    får många nej och de triggar mig

    av typ 20 tjejer jag har försökt med så har 5 kommit till mig, allt från krogen till Instagram 
    Om nån kille skulle bli arg så är jag inte rädd

    nå fler som gör som mig?
    Kommer få mycket hat men all kärlek börjar med bråk Hjärta
  • Svar på tråden Ragga på upptagna
  • Anonym (Tq)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-15 11:39:53 följande:
    Jag tror det är olika. Tror det finns många män som tror att de kan ha ett seriöst förhållande med en kvinna som haft många, och att det kan hålla.
    Tro kan du göra i kyrkan. Hade du ha varit ärlig så hade du vetat att du själv hade föredragit en tjej som hade "allt det där" som du sen kan spendera livet med. 

    Nu får du anpassa det du säger istället, enbart för att du tror att du aldrig kommer hitta dig en brud bara för att du säger sådär.
  • Anonym (Tq)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-15 11:39:53 följande:
    Jag tror det är olika. Tror det finns många män som tror att de kan ha ett seriöst förhållande med en kvinna som haft många, och att det kan hålla.
    Dina cuck fantasier kan du få gå och försöka plantera på nån annan. 
  • Ascendere
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-15 11:37:00 följande:
    Säger bara som jag tycker. Om jag gillar henne så kvittar det om hon haft få eller många. Min preferens är att hon är sexuell och att vi har kul ihop.
    Ja det kanske kvittar för dig, men frågan är om det gör det för henne i längden, eller om en kvinna med många älskare i bageget är mer benägen att tröttna då hon är van vid nya älskare med viss frekvens. 
  • Anonym (Det7543)

    Jag tycker att killen som ligger med så många, har väldigt låg självkänsla och törstig efter bekräftelse.

  • Anonym (Det7543)

    Jag är en tjej och har aldrig legat med någon. Trots att jag ser väldigg bra ut men killar tycker också att detta är konstigt om en tjej aldrig haft sex. 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Ascendere skrev 2024-04-15 11:49:43 följande:
    Ja det kanske kvittar för dig, men frågan är om det gör det för henne i längden, eller om en kvinna med många älskare i bageget är mer benägen att tröttna då hon är van vid nya älskare med viss frekvens. 
    Svårt att veta. Är nog individuellt.
  • Core

    25% hitrate är inte bra stats bruschan, det tyder ju på att du får bottenskrapet 😎

  • Anonym (Malin)
    Anonym (T) skrev 2024-04-15 11:00:38 följande:

    När man inte är i förhållande vill man ligga för att det är skönt. Så det är inte konstigt om man ligger med många då. Sedan är det kanske pinsamt att skryta på det sättet TS gör men att ifrågasätta varför man ligger runt är märkligt. Samma personer som ställer de frågorna till TS skulle inte uttrycka sig på samma sätt till en kvinna som låg runt. Det är också pinsamt.


    Varför skulle vi inte uttrycka oss likadant till en kvinna som ligger runt? Jag skulle fråga henna också vad hon får ut av det.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Det7543) skrev 2024-04-15 13:23:06 följande:

    Jag är en tjej och har aldrig legat med någon. Trots att jag ser väldigg bra ut men killar tycker också att detta är konstigt om en tjej aldrig haft sex. 


    Har du en lapp i pannan där det står att du är oskuld? 
  • Anonym (Ha! En kvinna hade dömts hårdare!)

    Nu måste männen på familjeliv fått sig en knäpp. En kvinna som hade betett sig sådär hade inte alls visats överseende eller undgått kritik, tvärtom. Hon hade dömts HÅRDARE.

    Tänk tex: "Tjena hej Familjeliv jag är en tjej på 23 och jag tycker singelkillar är alldeles för enkla så jag ligger helst med lyckligt gifta familjefäder! Jag älskar sådär att det är svårt, en man som är lyckligt gift aldrig vänstrat innan och ändå få honom att vänstra med mig. Det är jättekul!" Hade det inte sett it som troll utan vart genuint hade hon blivit totalt sågad och mycket, mycket mer kritiserad än TS.

    Ni får sluta leka offer killar, eller att vi är hårdare mot er än oss själva, det klär er inte.

  • Anonym (Tq)
    Anonym (Ha! En kvinna hade dömts hårdare!) skrev 2024-04-15 19:14:46 följande:

    Ni får sluta leka offer killar, eller att vi är hårdare mot er än oss själva, det klär er inte.


    Är bara du som leker offer som försöker leka en av pojkarna. 

    Finns ingen kille i hela sverige som när den var liten tänkte "När jag blir stor ska jag gifta mig med nån som har passerat 300". 

    Det är tjejfasoner att leta efter en som är populär. 
  • Emiiee89
    jontebula skrev 2024-04-22 16:25:09 följande:

    Sluta med detta beteende, rätt så omoget och säger mycket om dig som person.


    Aj aj kapten! 
Svar på tråden Ragga på upptagna