• Svar på tråden Fantasier
  • Anonym (Man2)

    Jag fantiserar om att jag inte längre har någon sexlust och därför inte behöver lida av den. Finns tyvärr ingen hjälp att få.

  • Anonym (Xenia Onatopp)
    prospicientia skrev 2024-04-29 18:34:23 följande:

    Fantasier är en sak, vad man vill uppleva är en annan.


    En del av oss upplever ganska mycket, men det som är olagligt, fysiskt omöjligt eller kräver medverkan av änglar eller aliens får nog förbli fantasier för min del.
  • Anonym (C)
    Anonym (Xenia Onatopp) skrev 2024-04-29 18:37:42 följande:
    En del av oss upplever ganska mycket, men det som är olagligt, fysiskt omöjligt eller kräver medverkan av änglar eller aliens får nog förbli fantasier för min del.
    Så inga monster som ger sig på dig i din sänghalm?
  • prospicientia
    Anonym (Xenia Onatopp) skrev 2024-04-29 18:37:42 följande:
    En del av oss upplever ganska mycket, men det som är olagligt, fysiskt omöjligt eller kräver medverkan av änglar eller aliens får nog förbli fantasier för min del.
    Skål
  • Sugetpar
    83Sofi skrev 2024-03-20 08:36:50 följande:

    Min fantasi är kanske inte så ovanlig men den handlar om två killar. Fantisera kan man ju alltid göra  // Glad


    Två killar/män är så skönt att få njuta med :)
    // Lena 
  • Anonym (CJ)

    Jag var på ett läkarbesök i ett mottagningsrum där jag av en händelse instruerades att ta av mig till kalsongerna och lägga mig på britsen. Rummet är som ett enda stort burspråk med omkringliggande kontorsfastigheter. Både läkare och sköterska var kvinnor och medan de lämnade rummet i väntan på mitt "ombyte" och annat, så gick tankarna igång på vad som skulle kunna hända där på britsen i en fantasivärld. Olämpligt, men härligt. Jag hann dölja fysisk indikation på mitt sinnestillstånd innan de återvände...

  • Anonym (smålandM)

    Att råka komma på när sambons vännina är otrogen på sin altan.
    Och hon bjuder in till en trekant för att jag ska hålla tyst......

  • Anonym (Ung man)

    Otroligt sugen på rollspel mamma/son med mogen kvinna 65+. Jag är 38.

Svar på tråden Fantasier