• Anonym (J)

    Han smetar ut sperman på mig eftet sex. Varför???

    Vi har varit ett pat. I ca 1 år. Jag är i undre trettioårsåldern och han i övre trettioårsåldern. Vi "skyddar oss" med avbrutet samlag och han kommer på mig. En grej jag stör ihjäl mig på är att efteråt när vi myser brukar han smeta ut sperman på mig.

    Jag har frågat varför han gör det och han bara skrattar som svar. Ska be honom lägfa av men min fråga är VARFÖR gör han fet? Är detta vanligt?

    Vi har båda uttryckt att vi vill ha barn i framtiden och även om det är tidigt för det i relationen känns det som att han inte litat på mig, typ som att jag skulle impregnera mig själv med sperman om han inte smetade ut den vilket får mig att undra om han tat vår relation på lika stort allvar som jag gör. Blir sårad.

    Har nån en twori om varför han gör som han göe, är detta värt att ta upp?

  • Svar på tråden Han smetar ut sperman på mig eftet sex. Varför???
  • Anonym (asd)
    Anonym (Myser efteråt?) skrev 2024-03-06 13:05:19 följande:

    Ligger ni och myser efteråt? Män (inte alla) verkar besväras av sitt eget kladd efteråt och att smeta ut det som en slags hudkräm gör att det blir mindre kladdigt istället för mer? Jag har upplevt både att bli avlyft och bortknuffad efter sex för att de vill ha space inte bli kletiga osv...Jag gillar att ligga kvar på (jag är oftast överst) och att det rinner ut på honom då verkar störa många män.

    Underbart med nuvarande då jag får ligga kvar på honom hur länge jag vill efteråt, han kan tom somna så med mig som "filt" Hjärta


    Jävligt konstigt att du får flera tummar ner. Tycker ha dig liggandes över efter låter as mysigt!
  • Anonym (Myser efteråt?)
    Anonym (asd) skrev 2024-03-06 14:52:46 följande:
    Jävligt konstigt att du får flera tummar ner. Tycker ha dig liggandes över efter låter as mysigt!
    Män gillar vanligtvis inte det. Närhet är bara ok för de flesta av er om det leder till sex eller under sex inte efter. Då är man klängig, jobbig, beter sig som en bebis och massa dåliga grejer. Ni behöver utrymme, egentid, personlig sfär osv osv. Nog därför det är minusat en massa. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Myser efteråt?) skrev 2024-03-06 16:57:06 följande:
    Män gillar vanligtvis inte det. Närhet är bara ok för de flesta av er om det leder till sex eller under sex inte efter. Då är man klängig, jobbig, beter sig som en bebis och massa dåliga grejer. Ni behöver utrymme, egentid, personlig sfär osv osv. Nog därför det är minusat en massa. 
    Klart man "eftermyser" - är ju förutom att det är skönt också en investering i nästa gång det ska bli sex tänker jag.Man investerar i närhet och inte bara sex....
    Har märkt att rätt många o.n.s varit sugna på sex men verkligen uppskattat närheten efteråt.
  • Florali

    Det är ju bra att du, TS upplever att din partner är respektfull. 
    Jag tycker ändå att det är en något som utmärker sig här och kände obehag när jag läste trådstarten. Inte över handlingen i sig, absolut inte.
     Men över att han gör det på dig och skrattar när du frågar varför.

    Om någon gör något sexuellt med/på någon annan ska man fanimej kunna tala om varför man vill göra det. 
    Ingen handling är liten nog att bagateliseras. Du ska inte behöva fråga på ett forum och gissa. Inte när det gäller din kropp. Det ska ingen behöva göra.

    Sex med fullt samtycke och respekt är härligt och inte ett dugg svårt, faktiskt. På TS beskrivning låter det som respekten från partnerns sida inte är 100 procent. 

    Så fråga, tycker jag och säg ifrån om han inte svarar. Kommunikation är A och O och grundläggande när det kommer till sex. 

  • Anonym (Mufasa)

    Så länge han inte smetar det i din panna som han samtidigr säger "Simba", så är det nog för att han tycker att det är upphetsande.

  • Anonym (Mufasa)

    Bra när man redigerar om flera gånger utan att läsa igenom och till slut knappt har bildat en läsbar mening 😄

  • Anonym (därför)
    Anonym (Myser efteråt?) skrev 2024-03-06 16:57:06 följande:
    Män gillar vanligtvis inte det. Närhet är bara ok för de flesta av er om det leder till sex eller under sex inte efter. Då är man klängig, jobbig, beter sig som en bebis och massa dåliga grejer. Ni behöver utrymme, egentid, personlig sfär osv osv. Nog därför det är minusat en massa. 
    Nejdå, det är snarare du som tänker extremt polariserat, det kan baaara vara det ena eller det andra.

    Män gillar generellt sett båda saker men prioriterar sex. Kvinnor gillar generellt sett oxå båda saker men prioriterar närhet. När en man får sex så blir han mer sugen på närhet, när en kvinna får närhet blir hon mer sugen på sex.

    Vi är lika men ändå olika. Och så länge båda fattar det och hittar nån slags balans mellan båda dessa saker så båda får det de anser vara nödvändigt så brukar det funka. Det är när den ene får för sig att just hans/hennes syn på det är "den rätta" som båda ska rätta sig efter och den andres syn på saker är bara dumt och äckligt och som det går åt helvete.

    Tex om hon får för sig att närhet är det viktigaste i universum och sex bara en kul grej man kan ha lite då och då men inte nödvändig och som man lika väl kan skita i att prioritera eller skippa och projicerar det på honom och tycker att det även ska gälla honom för att hon tycker så, eller om han får för sig att sex är det enda nödvändiga och man kan skita i att ha närhet, så rubbas balansen.

    Och det som händer då är att han kommer tappa suget på att ge henne närhet eftersom han blir utan det han anser är nödvändigt, hon tappar suger på sex mer och mer eftersom hon inte får det hon anser är mest nödvändigt och så blir det en nedåtgående spiral och till slut är man så lång ifrån varandra att det blir omöjligt att fortsätta tillsammans.

    Alla relationer bygger på att man förstår varandra, ÄVEN varandras olikheter och kan respektera det. Ingen relation där den ene ger sig själv tolkningsföreträde i allt och anser sig själv vara facit för båda kommer hålla.
  • Anonym (Myser efteråt?)
    Anonym (därför) skrev 2024-03-07 11:33:03 följande:
    Nejdå, det är snarare du som tänker extremt polariserat, det kan baaara vara det ena eller det andra.

    Män gillar generellt sett båda saker men prioriterar sex. Kvinnor gillar generellt sett oxå båda saker men prioriterar närhet. När en man får sex så blir han mer sugen på närhet, när en kvinna får närhet blir hon mer sugen på sex.

    Vi är lika men ändå olika. Och så länge båda fattar det och hittar nån slags balans mellan båda dessa saker så båda får det de anser vara nödvändigt så brukar det funka. Det är när den ene får för sig att just hans/hennes syn på det är "den rätta" som båda ska rätta sig efter och den andres syn på saker är bara dumt och äckligt och som det går åt helvete.

    Tex om hon får för sig att närhet är det viktigaste i universum och sex bara en kul grej man kan ha lite då och då men inte nödvändig och som man lika väl kan skita i att prioritera eller skippa och projicerar det på honom och tycker att det även ska gälla honom för att hon tycker så, eller om han får för sig att sex är det enda nödvändiga och man kan skita i att ha närhet, så rubbas balansen.

    Och det som händer då är att han kommer tappa suget på att ge henne närhet eftersom han blir utan det han anser är nödvändigt, hon tappar suger på sex mer och mer eftersom hon inte får det hon anser är mest nödvändigt och så blir det en nedåtgående spiral och till slut är man så lång ifrån varandra att det blir omöjligt att fortsätta tillsammans.

    Alla relationer bygger på att man förstår varandra, ÄVEN varandras olikheter och kan respektera det. Ingen relation där den ene ger sig själv tolkningsföreträde i allt och anser sig själv vara facit för båda kommer hålla.
    Jag tror jag har mycket mer erfarenhet än dig av att ha sex med män så jag vet hur många män beter sig efter sex. Det kan börja redan bara nån minut efter en man har kommit. Kan du sluta klänga? Men kan du gå av mig eller? Ge mig space osv. Lyfta, rulla rentav knuffa bort en. Ge eller kasta en handduk eller hushålls/dasspapper på en att torka sig med.

    Ni blir äcklade av ert eget kladd och det är eeew att det rinner ut, tillbaks på er trots att det där kladdet var inuti din egen jäkla pung för 3 minuter sen. 

    Män kan vara extremt jäkla på och inte vilja nåt hellre än att vara så nära att de är inuti, men en minut efter de kommit skall man helst teleportera sig till andra änden av jordklotet.

    Jag har gått walk of shame mitt i natten...gått tidigt på kvällen för att det är så jäkla tydligt att efter ni kommit så äcklas ni av mig och vill inte ha mig nära. Det är en vidrig känsla. 99% av er är vidriga.
  • Anonym (därför)
    Anonym (Myser efteråt?) skrev 2024-03-07 14:40:58 följande:
    Jag tror jag har mycket mer erfarenhet än dig av att ha sex med män så jag vet hur många män beter sig efter sex. Det kan börja redan bara nån minut efter en man har kommit. Kan du sluta klänga? Men kan du gå av mig eller? Ge mig space osv. Lyfta, rulla rentav knuffa bort en. Ge eller kasta en handduk eller hushålls/dasspapper på en att torka sig med.

    Ni blir äcklade av ert eget kladd och det är eeew att det rinner ut, tillbaks på er trots att det där kladdet var inuti din egen jäkla pung för 3 minuter sen. 

    Män kan vara extremt jäkla på och inte vilja nåt hellre än att vara så nära att de är inuti, men en minut efter de kommit skall man helst teleportera sig till andra änden av jordklotet.

    Jag har gått walk of shame mitt i natten...gått tidigt på kvällen för att det är så jäkla tydligt att efter ni kommit så äcklas ni av mig och vill inte ha mig nära. Det är en vidrig känsla. 99% av er är vidriga.
    Japp men du är inte en man och då vet nog jag som man betydligt mer om hur män tänker än du gör.

    Som sagt, sätter man sig själv som mall för alla och förväntar sig att alla ska följa det så kommer man nog garantera bli besviken. Vill man ha en partner som tänker som en kvinna så är det kanske bättre att inleda en relation med en kvinna.

    Om du hade kunna se lite längre än ditt uppenbara mansförakt så hade du kanske sett att även jag tycker det är respektlöst att torka av kuken på sin partner. Så det där med att respektera andra människor är inte något unikt för kvinnor om du trodde det. 

    Det enda jag äcklas av är ditt uppenbara mansförakt, ett besök hos psykolog skulle nog inte skada i ditt fall för du verkar ju uppenbarligen ha obearbetade issues / erfarenheter som färgar din syn på män.
  • Anonym (Myser efteråt?)
    Anonym (därför) skrev 2024-03-07 15:05:11 följande:
    Japp men du är inte en man och då vet nog jag som man betydligt mer om hur män tänker än du gör.

    Som sagt, sätter man sig själv som mall för alla och förväntar sig att alla ska följa det så kommer man nog garantera bli besviken. Vill man ha en partner som tänker som en kvinna så är det kanske bättre att inleda en relation med en kvinna.

    Om du hade kunna se lite längre än ditt uppenbara mansförakt så hade du kanske sett att även jag tycker det är respektlöst att torka av kuken på sin partner. Så det där med att respektera andra människor är inte något unikt för kvinnor om du trodde det. 

    Det enda jag äcklas av är ditt uppenbara mansförakt, ett besök hos psykolog skulle nog inte skada i ditt fall för du verkar ju uppenbarligen ha obearbetade issues / erfarenheter som färgar din syn på män.
    Jag är förlovad med en man och jag myser mer än gärna med honom i kladd. Jag gillar hans kladd även om det är i mitt ansikte eller i mitt hår.

    När vi har haft sex på morgonen och han går till jobbet brukar jag vänta med att borsta tänderna för att behålla smaken av hans kladd. 

    Som TS pojkvän gör, smetar ut/masserar in sitt kladd hade inte stört mig alls, tvärtom, förutsatt då att han vill ha närhet även när jag är kladdig.

    Inleda relation med kvinna? Kvinnor är generellt ännu vidrigare ffs men på andra sätt. Bara för att jag ogillar de allra flesta män betyder inte att jag gillar kvinnor heller. Tror inte det finns en enda kvinna, inklusive mig själv, som jag har några höga tankar om. 
  • Anonym (därför)
    Anonym (Myser efteråt?) skrev 2024-03-07 15:47:10 följande:
    Jag är förlovad med en man och jag myser mer än gärna med honom i kladd. Jag gillar hans kladd även om det är i mitt ansikte eller i mitt hår.

    När vi har haft sex på morgonen och han går till jobbet brukar jag vänta med att borsta tänderna för att behålla smaken av hans kladd. 

    Som TS pojkvän gör, smetar ut/masserar in sitt kladd hade inte stört mig alls, tvärtom, förutsatt då att han vill ha närhet även när jag är kladdig.

    Inleda relation med kvinna? Kvinnor är generellt ännu vidrigare ffs men på andra sätt. Bara för att jag ogillar de allra flesta män betyder inte att jag gillar kvinnor heller. Tror inte det finns en enda kvinna, inklusive mig själv, som jag har några höga tankar om. 
    Ja det är väl kul för er men skillnaden är ju kanske att du gillar det och kladdandet sker då MED ditt medgivande och inte något han bara gör utan att bry sig om vad du tycker om det och dessutom skrattar åt dig när du frågar vad han håller på dem,, tror du inte det?

    Vad du störs av eller inte är ju ganska irrelevant, tråden handlar ju inte om dig och din killes kladd utan om TS och hennes killes kladd.
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Kärleksspridaren) skrev 2024-03-06 12:38:47 följande:

     


    Att mannen markerar revir är närmst sanningen.


     Människan, mest män, markerar revir. Även honor markerar dock revir, t.ex. genom att förvara trosor, bindor, smink etc,  i sin pojkväns bostad. Detta skall markera att han redan har en hona och därmed skrämma bort andra honor.


    Bara för att det samtidigt är praktiskt att förvara sådant hos pojkvännen innebär ju inte det att det inte är ett undermedvetet beteende att markera revir från en fertil hona. Även jämförbart med när älskarinnan slaskar läppstift på den gifte mannens skjortkrage eller tvingar fast ett sugmärke på halsen på honom.


    Samma beteende.


    Så när jag sprutar min kk i ansiktet ska hon ta bussen hem med satsen kvar över ögonen, kinderna och näsan? 
  • Anonym (Kärleksspridaren)
    Anonym (Hin håle) skrev 2024-03-08 22:24:26 följande:
    Så när jag sprutar min kk i ansiktet ska hon ta bussen hem med satsen kvar över ögonen, kinderna och näsan? 

    Javisst, stanken av dig på henne skrämmer ju bort andra hannar. Det är ju det revirmarkering går ut på. 

  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Kärleksspridaren) skrev 2024-03-09 16:21:57 följande:

    Javisst, stanken av dig på henne skrämmer ju bort andra hannar. Det är ju det revirmarkering går ut på. 


    Men då så, ska föreslå det. 
    Skönt när folk kan tala om för sina medmänniskor varför de beter sig på ett visst sätt, jag som hela tiden tänkt att jsg tycker det är visuellt sexigt för mig....
  • Anonym (P)

    Låter som han försöker göra en Lejonkungen, men gör fel. Han ska smeta ut det enbart i din panna samtidigt som han säger "Simba".

  • Tom Araya

    Någonstans måste han göra av den. Han tycker kanske det är lite mer intimt och romantiskt att smeta in den istället för att torka av den med en handduk eller papper. Det senare skriker ju "nu är sexet över, bort med kladdet", istället för att bara mysa ihop.

    Vad hade du föredragit att han gjorde med sperman?

  • Anonym (?)

    Hade ett ex där vi körde med "säkra perioder" , jo tjena ... men blev ju en del sats på mage, på och emellan bröst, i munnen och i handen. En  återkommande variant var ju  att dra ur och spruta över mage och bröst. Sedan låg vi  och gled tunt på varandra till det torkade och vi somnade. Kan ju verka lite ... icky idag men funkade för oss.

Svar på tråden Han smetar ut sperman på mig eftet sex. Varför???