• Anonym (KK sidor)

    Bra sidor för att hitta KK

    Frun och jag har inte haft sex på evigheter, har försökt med ALLT nu har jag gett upp nu skiter jag i att försöka 
    Orkar inte leva som munk 

    Men behöver lite sex, vart finner man de bäst?

    Har luskat lite under dagen, men många sidor vill ha betalt och inget jag tänker göra.

    några tipps för bra sidor 

    tinder och liknande? Tror jag inte säker några bekanta där som lär se mig.

  • Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK
  • Anonym (VillVågarinte)

    Hade önskat jag vågade ha en KK. Min partner är såå ointresserad nu av sex. Jag är kåt jämt. 
    Men vågar inte vara otrogen och han går inte med på öppet. 
    Ens kk kan plötsligt tala om för ens kille va man gör?!??!?

  • jakeman111
    Anonym (VillVågarinte) skrev 2024-05-09 23:42:19 följande:

    Hade önskat jag vågade ha en KK. Min partner är såå ointresserad nu av sex. Jag är kåt jämt. 
    Men vågar inte vara otrogen och han går inte med på öppet. 
    Ens kk kan plötsligt tala om för ens kille va man gör?!??!?


    Samma här! Känns alldeles för risky, men är trött på att gå runt och vara kåt utan att få något för det. Min sambo och jag har slutat ha sex sedan 1,5 år tillbaka, någon enstaka gång då och då, hon säger att hon är ?trött? hela tiden. Hon kanske har en KK redan??
  • Anonym (Man)
    Anonym (Lloyd Cole) skrev 2024-05-09 22:08:56 följande:
    Som man på den sidan?
    Precis, fast det är en app.
  • Värmlandsman
    Anonym (VillVågarinte) skrev 2024-05-09 23:42:19 följande:

    Hade önskat jag vågade ha en KK. Min partner är såå ointresserad nu av sex. Jag är kåt jämt. 
    Men vågar inte vara otrogen och han går inte med på öppet. 
    Ens kk kan plötsligt tala om för ens kille va man gör?!??!?


    Det tryggaste (tycker jag åtminstone) är ju att hitta någon i samma situation som du/oss.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (VillVågarinte) skrev 2024-05-09 23:42:19 följande:

    Hade önskat jag vågade ha en KK. Min partner är såå ointresserad nu av sex. Jag är kåt jämt. 
    Men vågar inte vara otrogen och han går inte med på öppet. 
    Ens kk kan plötsligt tala om för ens kille va man gör?!??!?


    Det är fördelen med Victoria Milan där de flesta redan är upptagna och söker vid sidan av. Då blir det ett gemensamt intresse av att bägge håller det diskret.

    Fast ibland fungerar det inte... jag har haft ett par tjejer som blivit tokkära i mig och på eget bevåg berättat för sina män, vilket lett till avslut i deras relationer.
  • Anonym (win)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-05-14 15:35:39 följande:
    Fast ibland fungerar det inte... jag har haft ett par tjejer som blivit tokkära i mig och på eget bevåg berättat för sina män, vilket lett till avslut i deras relationer.

    Men varför skulle det vara något negativt?
    Deras män slapp leva med otrogna skithögar och tjejerna är fria att knulla runt utan att bete sig som ett rövhål.... jag skulle kalla det win-win för båda.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (win) skrev 2024-05-14 17:50:25 följande:

    Men varför skulle det vara något negativt?
    Deras män slapp leva med otrogna skithögar och tjejerna är fria att knulla runt utan att bete sig som ett rövhål.... jag skulle kalla det win-win för båda.
    Det var mycket antaganden där!

    Det är inte någon som sagt att det skulle vara negativt, det är din tolkning.

    Deras män var betydligt större skithögar; det fanns anledningar till att dem sökte en annan man att knulla med.
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (Döfött) skrev 2024-02-15 16:04:04 följande:

    Om du som kille inte är minst en 8:a av 10 så är min och andras erfarenhet att det slöseri med tid att försöka hitta KK eller dejt på nätet. Detta oavsett om du letar något vid sidan av eller är singel.

    Bespara dig förnedringen och ett tillintetgjort självförtroende och leta IRL istället.


    Jag har fått kontakt med några "äkta" kvinnor via VM, i en uppsjö av fejk. Ett par av dem ledde till kk/ONS.

    Men som man där är det lätt att bli ganska illa behandlad, valfriheten för kvinnor är mycket större såklart.

    Det var ofta jag kände mig desperat, dum och fattig efter VM-aktivitet.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Jodå) skrev 2024-05-15 10:50:56 följande:
    Jag har fått kontakt med några "äkta" kvinnor via VM, i en uppsjö av fejk. Ett par av dem ledde till kk/ONS.

    Men som man där är det lätt att bli ganska illa behandlad, valfriheten för kvinnor är mycket större såklart.

    Det var ofta jag kände mig desperat, dum och fattig efter VM-aktivitet.
    Jag upplevde det inte så när jag höll på med VM. Visst fanns det en och annan scammare, men de var enkla att upptäcka... samma situation där som på de flesta dejtingsiter.
    Sedan fick jag sålla lite bland de verkliga kvinnorna, det var en hel del desperata som man inte klickade med. Jag hittade dock några helt fantastiska tjejer där som jag fått uppleva mycket härligt tillsammans med. Saknar tiden där lite grann, men håller mig numera troget till min nuvarande tjej.

    Kände mig aldrig desperat, jag hade det jättekul med den VM. Samma med Tinder när jag provade det ett kort tag (då jag var separerad)... många härliga tjejer man fick kontakt med där. Glad
  • Anonym (Döfött)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-09 17:48:32 följande:

    Grindr är superbra, man får massvis av förslag från personer som är intresserade av snabba sexträffar direkt.


    Nu snackar vi gay-sexträffar?
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Döfött) skrev 2024-05-18 10:06:04 följande:
    Nu snackar vi gay-sexträffar?
    Ja
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (G)
    Skulle din ekonomi försämras om du skilde dig? 
    Eller vad får du ut av detta?
    Anonym (Fru X) skrev 2023-12-12 21:59:32 följande:
    För ungefär sju år sedan bestämde sig min man för att han var klar med sex. Sedan dess har han inte haft sex heller. Men jag bestämde mig inte för samma sak. Jag är varm och passionerad och har inga planer på att lägga av med sex. Alltså skaffade jag det på annat håll. 
    Fast i ärlighetens namn tror jag att min man vet. Men han vägrar att prata om det. 
  • Anonym (Ms)

    Samma med mig å sambon hade inget sex på tre månader,, sambon å jag prata om att hon ville ha trekant med mig å en kille till,, kände jag mig jävligt svartsjuk,, men hon sa ju att hon inte lämnar mig för nånting,,  så va här för nån vecka sen bjöd vi hem en vän till sambon han har ju lite känslor för min sambo så han säger inte nej om jag går med på det,,,men sambon känner inget för honom ,, men hon ville bara känna på av att ha två kukar isig så ja gav han en kondom och sa att han fick äran å köra i fittan samtidigt som jag tog henne i analen,,, har aldrig hört henne skrika såå mycket,, så det har ökat våren sex lust ,,, men nästa gång ska det va men en tjej,, medans ja knuller henne bakifrån medan hon slickar min sambos fitta,,, för sambon vill inte slickad men hon kan tänka sig å bli det

  • Anonym (Fru X)
    Anonym (G) skrev 2024-05-18 11:25:24 följande:
    Skulle din ekonomi försämras om du skilde dig? 
    Eller vad får du ut av detta?
    Ja, det skulle den. Men det är inte det värsta utan det är det faktum att ingen av oss har ensamma råd att behålla huset och vi har barn som går i skolan här så...

    Jag får ju ett sexliv. Och det är ett sexliv jag inte ens vågat drömma om tidigare. Min älskare är fantastisk. 
Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK