• Anonym (Nyfikna struten)

    Att ha fysisk kontakt med någon

    Om en person som inte känner den andra så bra tar på den personen fysiskt vad betyder det? Tänk att han lägger sin hand på hennes arm när dom säger hejdå eller att han sätter sin hand på hennes knä några sekunder när han säger hej och hon sitter ner och han kommer in i rummet och ser henne där. Sådana saker. Han verkar inte göra så med andra personer vad vi har lagt märke till.

  • Svar på tråden Att ha fysisk kontakt med någon
  • Anonym (Nära)

    Han vill röra henne och tycker om henne. Är de kolleger det handlar om kan det ju uppstå en konstig stämning om hon inte vill att han rör henne. Om det är välkommet kommer hon antagligen att besvara beröringen ganska snart. 

    Min kollega la gärna en hand på min axel, gav mig en spontan kram eller bara stod lite (för) nära ibland när vi arbetade ihop. Nu håller vi på att flytta ihop så hans beröring var mer än välkommen i vårt fall och jag är väldigt lycklig att han tog första steget då jag inte vågade då vi var just kolleger. (Jag har annat jobb idag.)

  • Aniiee

    Att han är ett creep som inte respekterar andras kroppar. Duh. 


    It is the season of the spirit, the message, if we hear it, is "make it last all year"
  • Anonym (Nyfikna struten)
    Anonym (Nära) skrev 2024-04-29 23:10:41 följande:

    Han vill röra henne och tycker om henne. Är de kolleger det handlar om kan det ju uppstå en konstig stämning om hon inte vill att han rör henne. Om det är välkommet kommer hon antagligen att besvara beröringen ganska snart. 

    Min kollega la gärna en hand på min axel, gav mig en spontan kram eller bara stod lite (för) nära ibland när vi arbetade ihop. Nu håller vi på att flytta ihop så hans beröring var mer än välkommen i vårt fall och jag är väldigt lycklig att han tog första steget då jag inte vågade då vi var just kolleger. (Jag har annat jobb idag.)


    Vad roligt för er att ni blev ett par. Lycka till med allt nu. Grattis!
    Hoppas att du har rätt i att han tycker om den jag skriver om.
    Aniiee skrev 2024-04-29 23:27:01 följande:

    Att han är ett creep som inte respekterar andras kroppar. Duh. 


    Men herregud vad du överdriver! Det är inte ett överfall vi pratar om här. Obestämd

Svar på tråden Att ha fysisk kontakt med någon