• Anonym (J)

    Han smetar ut sperman på mig eftet sex. Varför???

    Vi har varit ett pat. I ca 1 år. Jag är i undre trettioårsåldern och han i övre trettioårsåldern. Vi "skyddar oss" med avbrutet samlag och han kommer på mig. En grej jag stör ihjäl mig på är att efteråt när vi myser brukar han smeta ut sperman på mig.

    Jag har frågat varför han gör det och han bara skrattar som svar. Ska be honom lägfa av men min fråga är VARFÖR gör han fet? Är detta vanligt?

    Vi har båda uttryckt att vi vill ha barn i framtiden och även om det är tidigt för det i relationen känns det som att han inte litat på mig, typ som att jag skulle impregnera mig själv med sperman om han inte smetade ut den vilket får mig att undra om han tat vår relation på lika stort allvar som jag gör. Blir sårad.

    Har nån en twori om varför han gör som han göe, är detta värt att ta upp?

  • Svar på tråden Han smetar ut sperman på mig eftet sex. Varför???
  • Anonym (Wa)

    Antagligen tycker Han att de är lite kinky o sexigt 

  • Anonym (J)
    Anonym (Wa) skrev 2024-03-05 10:21:40 följande:

    Antagligen tycker Han att de är lite kinky o sexigt 


    Den förklaringen gillar jag bättre :)
  • Anonym (Jaha)

    Oj, du vill gå på en massa luriga svar.. Då finns det en risk att du anmäler detta inlägget.. Men men!

    Sanningen är att han gör det för att förnedra dig.. Förmodligen respekterar han inte dig det minsta och tycker att du är ett luder..

    Att han garvar är för att visa dig hur lite han faktiskt bryr sig om något av allt du säger..

    Garvar han ofta när du försöker sätta gränser?

  • Anonym (Jaha)

    Jag skulle vara otroligt uppmärksam på vad han gör om jag var du... Såna där människor ger alltid mig iaf ett obehag och då är jag en man..

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Klara)

    Låter vidrigt och jag skulle aldrig acceptera att en kille gjorde så på mig. Sen, avbrutet samlag är inte säkert, skydda er med kondom, för du vill väl inte ha barn med en sån kille?

  • Anonym (Claes)
    Anonym (Klara) skrev 2024-03-05 10:43:40 följande:

    Låter vidrigt och jag skulle aldrig acceptera att en kille gjorde så på mig. Sen, avbrutet samlag är inte säkert, skydda er med kondom, för du vill väl inte ha barn med en sån kille?


    'Vidrigt?'

    Eeeh ok?
  • Anonym (Passa dig!)

    För att förnedra dig. Många killar som får en kick av det. Nästa steg är att han vill urinera på dig om det inte redan har hänt. Snart kommer slagen, strypsex binder dig och blir galen..

  • Anonym (J)
    Anonym (Jaha) skrev 2024-03-05 10:31:03 följande:

    Oj, du vill gå på en massa luriga svar.. Då finns det en risk att du anmäler detta inlägget.. Men men!

    Sanningen är att han gör det för att förnedra dig.. Förmodligen respekterar han inte dig det minsta och tycker att du är ett luder..

    Att han garvar är för att visa dig hur lite han faktiskt bryr sig om något av allt du säger..

    Garvar han ofta när du försöker sätta gränser?


    Absolut inte, han brukar vara väldigt respektfull. Jag har ännu inte bett honom sluta. Utan bara frågat förvånat varför han gör som han gör.
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (J) skrev 2024-03-05 10:59:23 följande:
    Absolut inte, han brukar vara väldigt respektfull. Jag har ännu inte bett honom sluta. Utan bara frågat förvånat varför han gör som han gör.
    Alright. Jag hoppas iaf det! 
Svar på tråden Han smetar ut sperman på mig eftet sex. Varför???